x
TR | EN

Özel Sezin Okulu
Sezinde Yaşam



"Benim için Açık Çatı herkesin yapamayacaklarını yapabilmek için bir yol. Zor ya da imkânsız denilen yerlere ulaşmak için uzanan bir merdiven." - Nehir Yaycıoğlu, Mezun

"Çatı katındaki eğitim alanı benim için derslere çalışmak, resim yapmak ve kitap okumaktan fazlası. Çatı katı, benim için hayal dünyasına açılan bir kapı, benim kuş gibi özgür olduğum bir yer." - Ayda Evren, Mezun

"Açık Çatı benim için 'sınırların ötesinde bir yer' demektir." - Demir Şengör, Mezun

Okulumuzun yenilikçi öğrenme, üretme, çalışma ve bir araya gelme mekânı Açık Çatı; öğrencilerimizden öğretmenlerimize Sezin ailesinin birlikte hayal ederek yarattığı, formalitelerin ötesinde ve sürekli evrilen bir alan. Açık Çatı, Makerlab’i, beceri atölyeleri, kütüphanesi, çok amaçlı etkinlik ve çalışma alanlarıyla; 50 yıllık tecrübemizden yararlanarak hayata geçirdiğimiz, geleceğin okuluna dair bir ön izleme sunan "pedagojik bir laboratuvar".

İletişim, takım çalışması, esneklik, şeffaflık, gülümseme ve akustik kavramları etrafında şekillenen Açık Çatı ile tüm paydaşların hayatına dokunan çok yönlü bir alan yaratmayı amaçladık. Araştırma süreci, Şubat 2014’te öğretmenlerimiz ve idarecilerimizin ATÖLYE ile gerçekleştirdiği tasarım odaklı düşünme oturumuyla başladı. Bu oturumda esnek kullanımlı bir etkinlik alanı, Makerlab aracılığıyla uygulamalı öğrenime olan gereksinim, geniş ve açık çalışma alanları, veliler ve öğretmenler için etkileşim bölgelerine duyulan ihtiyaç gibi çeşitli içgörüler ortaya çıktı. 

Açık Çatı oluşumu ile ilgili haberimizi aşağıdaki bağlantıdan görüntüleyebilirsiniz: 

https://worldarchitecture.org/architecture-projects/hccfm/open-roof-space-project-pages.html

 

 

Öğrenciler ve öğretmenlerle yapılan saha çalışmaları, gözlem oturumları, röportajlar ve tasarım eleştirileri ile süren deneysel araştırma dönemi, mekânın 2017’de kullanıma açılmasının ardından da devam etti. Açılıştan sonraki ilk sene içindeki gözlem ve öğrenimler, Açık Çatı’nın ihtiyaçlar kapsamında gelişip dönüşmesine olanak sağladı. 

Bugün yeni bir üretim ve öğrenme kültürünün yayıldığı Açık Çatı en çok öğrencilerimizi heyecanlandırmaya devam ediyor. Hayal etmenin, yaratmanın ve paylaşmanın gücüyle birlikte zenginleşen öğrencilerimizi, bu “sınıf dışı” alanda kimi zaman özgün projeler geliştirirken ve etkinlikler düzenlerken, kimi zaman da kendileriyle baş başa kalarak çalışırken veya sessizliğin tadını çıkarırken gözlemleyebilirsiniz..

21. yüzyıl yetkinlikleri çerçevesinde farklı öğrenme ve çalışma biçimlerini destekleyen Açık Çatı, sadece öğrencilerimiz için değil aynı zamanda öğretmenlerimiz, velilerimiz ve diğer tüm paydaşlar için de bir gelişim alanı. Her bireyin kendinden bir parça bulabileceği bu mekânda önümüzdeki yıllarda da birlikte hayal ederek geleceği tasarlamaya devam edeceğiz.

Sosyolog Ray Oldenburg'un tanımladığı üçüncü yer kavramından ilham alan 3. YER; 2025 yılında Sezin Okulunun esnek ve ilham veren öğrenme mekânı olarak tasarlanmıştır.

Kolektif çalışmalarla belirlenen felsefesi, kullanım biçimleri ve davranış kodlarıyla 3. YER, öğrencilerimizin ve Sezin Topluluğu paydaşlarının bir araya gelerek öğrendiği, ürettiği ve anı biriktirdiği ortak bir kültür alanıdır.

Bu mekân, farklı yaş gruplarını ve deneyimleri aynı çatı altında buluşturarak okuldaki yaşam akışını zenginleştirir. Sezin’in "Yaşama Hazırlayan Okul" vizyonu ile "Yaşamla Bağ Kuran Topluluk" anlayışını bir araya getirir.

3. YER, Sezin Okulu 2024–2027 Stratejik Eylem Planı’nda yer alan "sınıf dışı öğrenme yöntemlerinin tasarlanması" stratejik hedefimizin de önemli eylem adımlarından biridir.

3. YER, Birlikte var olma, saygı temelli özgürlük, oyun–sorumluluk dengesi, çoklu işlev, göz hizası iletişim, estetik, sürdürülebilirlik ve kültürel hafıza gibi ilkeler bu mekânın temelini oluşturur. Tüm bu değerler, 3. YER'i hem gündelik okul deneyimini destekleyen hem de topluluk bağını güçlendiren yaşayan bir öğrenme ve etkileşim alanına dönüştürür.

Kütüphanelerimiz, ekosistemimizde var olan araştırma ve okuma kültürünün merkezi ve yaygınlaştırıcısı konumundadır. Okulumuzda ana sınıfı-ilkokul ve ortaokul-lise olmak üzere iki ayrı kütüphane bulunur. Bir yaşam okulu olarak gördüğümüz Sezinde kütüphane çalışmalarımız başta öğrencilerimizin eğitim programlarını güçlendirme ve zenginleştirme amacı olmak üzere, topluluğumuzun bütün üyelerinin merakının canlı tutulmasını sağlama vizyonuyla tasarlanır. Her iki kütüphanemizin de fiziksel koşulları ve kütüphane sorumlularımızın öğrencilerimizle yürüttüğü akademik çalışmalar, onların ihtiyaçları doğrultusunda araştırma becerilerini, edindikleri bilgiyi sentezleme ve etkin kullanma yetilerini desteklemeyi amaçlar. Bu bağlamda kütüphanecilik felsefemizin merkezinde, yaşam boyu öğrenme merakını öğrencilerimiz ve topluluğumuz için sürdürülebilir kılmak vardır.

Ana sınıfı ve ilkokul kütüphanemiz öğrenci, öğretmen, çalışan, mezun ve velilerimizin kullanımına açık bir araştırma ve bilgi merkezidir. Bu bilgi merkezi, 2014 yılında mimari tasarım projelerimiz kapsamında öğrencilerimizin ihtiyaçları ve hayalleri doğrultusunda yeniden tasarlandı ve bu tasarım sayesinde fiziki olarak farklı ders ve atölyeler için de kullanılabilir hâle getirildi.

Bu tasarım, 2021 yılında Dünya Mimarlık Topluluğu tarafından “En İyi İç Mekân Mimari Tasarım” kategorisinde ödüllendirildi.

Kütüphane kullanıcısı olmanın yanı sıra bilgi okuryazarlığı ve nitelikli eserlerle tanışabilmeye ev sahipliği yapan ilkokul kütüphanemizde toplam 11.000 adet basılı kaynak, 4 adet süreli yayın aboneliği ve dijital materyaller bulunur.

Erken okuryazarlık sürecinden 4. sınıfın sonuna kadar “Kitap Arkadaşım” ismiyle devam eden dersimizin de faaliyet alanı olan kütüphanemiz, öğrencilerimizin en çok sevdiği alanlardan biri olarak varlığını sürdürüyor.

 




Sosyal bir öğrenme alanı olarak tasarlanan kütüphanemiz, öğrencilerimizin ve topluluğumuzda bulunan herkesin ihtiyaç duydukları kaynaklarla buluşabilmesi için bir alan oluşturuyor.

Açık Çatı Kütüphanesi, ortaokul ve lise öğrencilerimizin 21. yüzyıl becerilerine sahip, araştıran ve sorgulayan, başka kültürlere dair farkındalığı yüksek dünya vatandaşları olarak yetişmeleri için gerekli ortamları hazırlar.

Kütüphanemizin de bir parçası olduğu Açık Çatı, 2017 yılında Arkitera İşveren Ödülü Seçici Kurul Teşvik Ödülü’ne layık görüldü.

Başta Türkçe ve İngilizce dilleri olmak üzere çeşitlilikle artarak gelişen bir koleksiyona sahip olan kütüphanemizde, öğrencilerimizin dijital çağa dair doğru araştırma yapma becerilerinin gelişmesi için dijital formattaki yayınların varlığına da önem verilir.

Bu bağlamda uluslararası kaynak arama veri tabanı olan EBSCO ve dergi veri tabanı olan PressReader aboneliğimiz mevcut ve topluluğumuzun tüm üyelerine kullanıma açıktır.

Ortaokul öğrencilerimiz, Türkçe ve İngilizce derslerinde her hafta birer saat olmak üzere uygulanan okuma zamanını kütüphanemizde değerlendirir. Araştırma becerilerini geliştirmek ve bunu sürdürülebilir kılmak adına diğer derslerinde de kütüphaneyi aktif olarak kullanırlar.

Bunun yanı sıra Kütüphane Haftası başta olmak üzere belirli gün ve haftalarda etkinlikler düzenlenir ve öğrencilerimizin farklı bağlamlarda araştırma kültürüyle iç içe olmasına alan açar.



Mutfak, kuruluşumuzdan beri bizim için öncelikli bir konu oldu. Seneler içinde Erenköy’deki minik mutfaktan yirmi bin metrekarelik kampüsümüzdeki yemekhanelere ulaşmış olsak da anlayışımız asla değişmedi. Her daim özenle seçilen malzemeler okulumuzun bu en sıcak köşesinde, emektar isimlerin ellerinde kuşaklar boyu unutulmayan lezzetlere dönüştü. 

Bugün köklü geleneğimizden güç alarak kendi mutfağımızda hazırladığımız sağlıklı ve dengeli menülerimiz, bilimsel veriler ve farklı yaş gruplarının ihtiyaçları kapsamında planlanıyor. 

Aynı zamanda beslenme farkındalığı ve sürdürülebilir yaşam üzerine projeler yürütüyoruz. Yerel ürünler, mevsiminde ve bilinçli tüketim, israfın önlenmesi konularında yapılan söyleşi ve atölyelerle tüm canlılara ve yeryüzüne özen gösteren bireyler yetiştirmeyi amaçlıyoruz.

“Gıda soframıza nasıl geliyor?”, “Buna gerçekten ihtiyacım var mı?”, “Atık oluşumunu ve plastik kullanımını nasıl azaltabiliriz?” gibi sorular etrafında şekillenen bu çalışmalar, Sezin ailesi olarak alışkanlıklarımız üzerine düşünmemizi sağlıyor. Bakış açımızı ve davranış şekillerimizi dönüştüren bu adımlarla sürdürülebilirlik ve sağlıklı yaşam kültürünü güçlendiriyor, okul yaşamının da ötesine taşıyarak yaymayı hedefliyoruz


Yemek Felsefemiz

  1. Tüm yemekler, beslenme dahil, okulumuzun mutfağında kendi personelimiz tarafından günlük olarak hazırlanır.
  2. Menülerde dört temel besin grubu kullanılmasına özen gösterilir.
  3. Yemeklerimizde katkı maddesi içeren hazır gıda kullanılmaz.
  4. Etler kurulduğumuz günden beri aynı kasaptan günlük olarak alınmaktadır. Donmuş et kullanılmaz. 
  5. Tüm sebze ve meyveler günlük olarak satın alınır ve mevsimsel ürünler tercih edilir.
  6. Yemeklerimizde bitkisel yağ ve tereyağı, tüm salata çeşitlerinde ve soğuk yemeklerde yöresel sızma zeytinyağı kullanılır.
  7. Tüm meyve suları okulumuzda taze olarak sıkılır.

Okulumuzun zengin eğitim ve öğretim imkânları hafta sonu ve tatil günlerinde de bireylerin çok yönlü gelişimleri için fırsata dönüşür. Yıl boyunca 4-10 yaş aralığındaki çocuklara yönelik sürdürülen Akademi Sezin Yaz Okulunda spor, yabancı dil ve sanat alanlarındaki programlar ile Akademi Sezin Kış Okulunda yürütülen yüzme programları;

  1. Öğrencilerin yeteneklerini keşfetmelerine,
  2. Yaşayarak ve eğlenerek öğrenmelerine,
  3. Özgüvenlerini artırmalarına,
  4. Sorumluluk almalarına,
  5. Özgün düşünme ve problem çözme becerileri kazanmalarına,
  6. Empati, süreç yönetimi, stresle baş edebilme, zor koşullarda dayanıklı ve uyumlu olabilme gibi yetkinlikleri elde etmelerine olanak sağlar.

Özel Sezin Okulu
Sezinde Yaşam
Sezinde Yaşam
02
Açık Çatı

"Benim için Açık Çatı herkesin yapamayacaklarını yapabilmek için bir yol. Zor ya da imkânsız denilen yerlere ulaşmak için uzanan bir merdiven." - Nehir Yaycıoğlu, Mezun

"Çatı katındaki eğitim alanı benim için derslere çalışmak, resim yapmak ve kitap okumaktan fazlası. Çatı katı, benim için hayal dünyasına açılan bir kapı, benim kuş gibi özgür olduğum bir yer." - Ayda Evren, Mezun

"Açık Çatı benim için 'sınırların ötesinde bir yer' demektir." - Demir Şengör, Mezun

Okulumuzun yenilikçi öğrenme, üretme, çalışma ve bir araya gelme mekânı Açık Çatı; öğrencilerimizden öğretmenlerimize Sezin ailesinin birlikte hayal ederek yarattığı, formalitelerin ötesinde ve sürekli evrilen bir alan. Açık Çatı, Makerlab’i, beceri atölyeleri, kütüphanesi, çok amaçlı etkinlik ve çalışma alanlarıyla; 50 yıllık tecrübemizden yararlanarak hayata geçirdiğimiz, geleceğin okuluna dair bir ön izleme sunan "pedagojik bir laboratuvar".

İletişim, takım çalışması, esneklik, şeffaflık, gülümseme ve akustik kavramları etrafında şekillenen Açık Çatı ile tüm paydaşların hayatına dokunan çok yönlü bir alan yaratmayı amaçladık. Araştırma süreci, Şubat 2014’te öğretmenlerimiz ve idarecilerimizin ATÖLYE ile gerçekleştirdiği tasarım odaklı düşünme oturumuyla başladı. Bu oturumda esnek kullanımlı bir etkinlik alanı, Makerlab aracılığıyla uygulamalı öğrenime olan gereksinim, geniş ve açık çalışma alanları, veliler ve öğretmenler için etkileşim bölgelerine duyulan ihtiyaç gibi çeşitli içgörüler ortaya çıktı. 

Açık Çatı oluşumu ile ilgili haberimizi aşağıdaki bağlantıdan görüntüleyebilirsiniz: 

https://worldarchitecture.org/architecture-projects/hccfm/open-roof-space-project-pages.html

 

 

Öğrenciler ve öğretmenlerle yapılan saha çalışmaları, gözlem oturumları, röportajlar ve tasarım eleştirileri ile süren deneysel araştırma dönemi, mekânın 2017’de kullanıma açılmasının ardından da devam etti. Açılıştan sonraki ilk sene içindeki gözlem ve öğrenimler, Açık Çatı’nın ihtiyaçlar kapsamında gelişip dönüşmesine olanak sağladı. 

Bugün yeni bir üretim ve öğrenme kültürünün yayıldığı Açık Çatı en çok öğrencilerimizi heyecanlandırmaya devam ediyor. Hayal etmenin, yaratmanın ve paylaşmanın gücüyle birlikte zenginleşen öğrencilerimizi, bu “sınıf dışı” alanda kimi zaman özgün projeler geliştirirken ve etkinlikler düzenlerken, kimi zaman da kendileriyle baş başa kalarak çalışırken veya sessizliğin tadını çıkarırken gözlemleyebilirsiniz..

21. yüzyıl yetkinlikleri çerçevesinde farklı öğrenme ve çalışma biçimlerini destekleyen Açık Çatı, sadece öğrencilerimiz için değil aynı zamanda öğretmenlerimiz, velilerimiz ve diğer tüm paydaşlar için de bir gelişim alanı. Her bireyin kendinden bir parça bulabileceği bu mekânda önümüzdeki yıllarda da birlikte hayal ederek geleceği tasarlamaya devam edeceğiz.


03
3. YER

Sosyolog Ray Oldenburg'un tanımladığı üçüncü yer kavramından ilham alan 3. YER; 2025 yılında Sezin Okulunun esnek ve ilham veren öğrenme mekânı olarak tasarlanmıştır.

Kolektif çalışmalarla belirlenen felsefesi, kullanım biçimleri ve davranış kodlarıyla 3. YER, öğrencilerimizin ve Sezin Topluluğu paydaşlarının bir araya gelerek öğrendiği, ürettiği ve anı biriktirdiği ortak bir kültür alanıdır.

Bu mekân, farklı yaş gruplarını ve deneyimleri aynı çatı altında buluşturarak okuldaki yaşam akışını zenginleştirir. Sezin’in "Yaşama Hazırlayan Okul" vizyonu ile "Yaşamla Bağ Kuran Topluluk" anlayışını bir araya getirir.

3. YER, Sezin Okulu 2024–2027 Stratejik Eylem Planı’nda yer alan "sınıf dışı öğrenme yöntemlerinin tasarlanması" stratejik hedefimizin de önemli eylem adımlarından biridir.

3. YER, Birlikte var olma, saygı temelli özgürlük, oyun–sorumluluk dengesi, çoklu işlev, göz hizası iletişim, estetik, sürdürülebilirlik ve kültürel hafıza gibi ilkeler bu mekânın temelini oluşturur. Tüm bu değerler, 3. YER'i hem gündelik okul deneyimini destekleyen hem de topluluk bağını güçlendiren yaşayan bir öğrenme ve etkileşim alanına dönüştürür.


04
Kütüphaneler
Kütüphanelerimiz, ekosistemimizde var olan araştırma ve okuma kültürünün merkezi ve yaygınlaştırıcısı konumundadır. Okulumuzda ana sınıfı-ilkokul ve ortaokul-lise olmak üzere iki ayrı kütüphane bulunur. Bir yaşam okulu olarak gördüğümüz Sezinde kütüphane çalışmalarımız başta öğrencilerimizin eğitim programlarını güçlendirme ve zenginleştirme amacı olmak üzere, topluluğumuzun bütün üyelerinin merakının canlı tutulmasını sağlama vizyonuyla tasarlanır. Her iki kütüphanemizin de fiziksel koşulları ve kütüphane sorumlularımızın öğrencilerimizle yürüttüğü akademik çalışmalar, onların ihtiyaçları doğrultusunda araştırma becerilerini, edindikleri bilgiyi sentezleme ve etkin kullanma yetilerini desteklemeyi amaçlar. Bu bağlamda kütüphanecilik felsefemizin merkezinde, yaşam boyu öğrenme merakını öğrencilerimiz ve topluluğumuz için sürdürülebilir kılmak vardır.

Ana sınıfı ve ilkokul kütüphanemiz öğrenci, öğretmen, çalışan, mezun ve velilerimizin kullanımına açık bir araştırma ve bilgi merkezidir. Bu bilgi merkezi, 2014 yılında mimari tasarım projelerimiz kapsamında öğrencilerimizin ihtiyaçları ve hayalleri doğrultusunda yeniden tasarlandı ve bu tasarım sayesinde fiziki olarak farklı ders ve atölyeler için de kullanılabilir hâle getirildi.

Bu tasarım, 2021 yılında Dünya Mimarlık Topluluğu tarafından “En İyi İç Mekân Mimari Tasarım” kategorisinde ödüllendirildi.

Kütüphane kullanıcısı olmanın yanı sıra bilgi okuryazarlığı ve nitelikli eserlerle tanışabilmeye ev sahipliği yapan ilkokul kütüphanemizde toplam 11.000 adet basılı kaynak, 4 adet süreli yayın aboneliği ve dijital materyaller bulunur.

Erken okuryazarlık sürecinden 4. sınıfın sonuna kadar “Kitap Arkadaşım” ismiyle devam eden dersimizin de faaliyet alanı olan kütüphanemiz, öğrencilerimizin en çok sevdiği alanlardan biri olarak varlığını sürdürüyor.

 




Sosyal bir öğrenme alanı olarak tasarlanan kütüphanemiz, öğrencilerimizin ve topluluğumuzda bulunan herkesin ihtiyaç duydukları kaynaklarla buluşabilmesi için bir alan oluşturuyor.

Açık Çatı Kütüphanesi, ortaokul ve lise öğrencilerimizin 21. yüzyıl becerilerine sahip, araştıran ve sorgulayan, başka kültürlere dair farkındalığı yüksek dünya vatandaşları olarak yetişmeleri için gerekli ortamları hazırlar.

Kütüphanemizin de bir parçası olduğu Açık Çatı, 2017 yılında Arkitera İşveren Ödülü Seçici Kurul Teşvik Ödülü’ne layık görüldü.

Başta Türkçe ve İngilizce dilleri olmak üzere çeşitlilikle artarak gelişen bir koleksiyona sahip olan kütüphanemizde, öğrencilerimizin dijital çağa dair doğru araştırma yapma becerilerinin gelişmesi için dijital formattaki yayınların varlığına da önem verilir.

Bu bağlamda uluslararası kaynak arama veri tabanı olan EBSCO ve dergi veri tabanı olan PressReader aboneliğimiz mevcut ve topluluğumuzun tüm üyelerine kullanıma açıktır.

Ortaokul öğrencilerimiz, Türkçe ve İngilizce derslerinde her hafta birer saat olmak üzere uygulanan okuma zamanını kütüphanemizde değerlendirir. Araştırma becerilerini geliştirmek ve bunu sürdürülebilir kılmak adına diğer derslerinde de kütüphaneyi aktif olarak kullanırlar.

Bunun yanı sıra Kütüphane Haftası başta olmak üzere belirli gün ve haftalarda etkinlikler düzenlenir ve öğrencilerimizin farklı bağlamlarda araştırma kültürüyle iç içe olmasına alan açar.




05
Yemek Kültürü

Mutfak, kuruluşumuzdan beri bizim için öncelikli bir konu oldu. Seneler içinde Erenköy’deki minik mutfaktan yirmi bin metrekarelik kampüsümüzdeki yemekhanelere ulaşmış olsak da anlayışımız asla değişmedi. Her daim özenle seçilen malzemeler okulumuzun bu en sıcak köşesinde, emektar isimlerin ellerinde kuşaklar boyu unutulmayan lezzetlere dönüştü. 

Bugün köklü geleneğimizden güç alarak kendi mutfağımızda hazırladığımız sağlıklı ve dengeli menülerimiz, bilimsel veriler ve farklı yaş gruplarının ihtiyaçları kapsamında planlanıyor. 

Aynı zamanda beslenme farkındalığı ve sürdürülebilir yaşam üzerine projeler yürütüyoruz. Yerel ürünler, mevsiminde ve bilinçli tüketim, israfın önlenmesi konularında yapılan söyleşi ve atölyelerle tüm canlılara ve yeryüzüne özen gösteren bireyler yetiştirmeyi amaçlıyoruz.

“Gıda soframıza nasıl geliyor?”, “Buna gerçekten ihtiyacım var mı?”, “Atık oluşumunu ve plastik kullanımını nasıl azaltabiliriz?” gibi sorular etrafında şekillenen bu çalışmalar, Sezin ailesi olarak alışkanlıklarımız üzerine düşünmemizi sağlıyor. Bakış açımızı ve davranış şekillerimizi dönüştüren bu adımlarla sürdürülebilirlik ve sağlıklı yaşam kültürünü güçlendiriyor, okul yaşamının da ötesine taşıyarak yaymayı hedefliyoruz


Yemek Felsefemiz

  1. Tüm yemekler, beslenme dahil, okulumuzun mutfağında kendi personelimiz tarafından günlük olarak hazırlanır.
  2. Menülerde dört temel besin grubu kullanılmasına özen gösterilir.
  3. Yemeklerimizde katkı maddesi içeren hazır gıda kullanılmaz.
  4. Etler kurulduğumuz günden beri aynı kasaptan günlük olarak alınmaktadır. Donmuş et kullanılmaz. 
  5. Tüm sebze ve meyveler günlük olarak satın alınır ve mevsimsel ürünler tercih edilir.
  6. Yemeklerimizde bitkisel yağ ve tereyağı, tüm salata çeşitlerinde ve soğuk yemeklerde yöresel sızma zeytinyağı kullanılır.
  7. Tüm meyve suları okulumuzda taze olarak sıkılır.

06
Akademi Sezin

Okulumuzun zengin eğitim ve öğretim imkânları hafta sonu ve tatil günlerinde de bireylerin çok yönlü gelişimleri için fırsata dönüşür. Yıl boyunca 4-10 yaş aralığındaki çocuklara yönelik sürdürülen Akademi Sezin Yaz Okulunda spor, yabancı dil ve sanat alanlarındaki programlar ile Akademi Sezin Kış Okulunda yürütülen yüzme programları;

  1. Öğrencilerin yeteneklerini keşfetmelerine,
  2. Yaşayarak ve eğlenerek öğrenmelerine,
  3. Özgüvenlerini artırmalarına,
  4. Sorumluluk almalarına,
  5. Özgün düşünme ve problem çözme becerileri kazanmalarına,
  6. Empati, süreç yönetimi, stresle baş edebilme, zor koşullarda dayanıklı ve uyumlu olabilme gibi yetkinlikleri elde etmelerine olanak sağlar.

Top