Sayın Aday Velimiz,
Çocuğunuzun eğitim yolculuğunda köklerimizden aldığımız kuvvet ve gelişime olan inancımızla beslediğimiz okulumuzu tanımak üzere bize ulaştığınız için teşekkür ederiz. Başvuru ve kayıt sürecimize dair detaylı bilgiyi aşağıda sizinle paylaşıyoruz.
Aday Öğrenci Başvuru Formu İçin Tıklayınız.
Kayıt Süreci Bilgilendirmesi
1. Ortaokuldan Liseye Geçiş (Hazırlık ve 9. Sınıflar):
- Ara sınıflar için öğrenci alımı kontenjan açılması durumunda Nisan ayından sonra başlayacaktır. Kayıt için aşağıdaki kriterlerin karşılanması beklenmektedir.
Ara sınıf kayıtları için gerekli kriterler:
- Belgeler:
- Ortaokul sonrası alınan LGS resmi sonuç belgesi,
- Öğrencinin lisede öğrenim gördüğü yıllara ait e-okuldan alınmış transkript belgesi (not dökümü),
- Geldiği okuldan alınan disiplin suçu yoktur belgesi.
- Akademik Yeterlilik Sınavı:
İlgili belgelerin eksiksiz olarak ibraz edilmesinin ardından aday öğrenciler, akademik yeterlilik sınavına davet edilmektedir. Sınav sonucuna göre kayıt durumu belirlenmektedir.
12. Sınıf seviyesine kurum politikaları gereği öğrenci alımı yapılmamaktadır.
Kayıt süreci ile ilgili sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Aydan Serttaş - Öğrenci İşleri / Veli İletişim Sorumlusu
Tel: 0216 642 00 10 (Dahili: 178)
E-posta: aydanserttas@sezin.k12.tr